Print Friendly, PDF & Email

Οι Ομοσπονδίες Π.Ο.ΜΗ.Τ.Ε.Δ.Υ. και Π.Ο. Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ. καλούν όλους τους Διπλωματούχους και Πτυχιούχους Μηχανικούς του Δημοσίου στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (Πανεπιστημίου 37) στις 12:00.

Διεκδικούμε τη θεσμοθέτηση και επαναφορά του ειδικού επιδόματος των Μηχανικών από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ως αναγνώριση του έργου και των αυξημένων ευθυνών μας.

Η μαζική συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη.

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ-ΠΟΜΗΤΕΔΥ