Οι Ομοσπονδίες Π.Ο.ΜΗ.Τ.Ε.Δ.Υ. και Π.Ο. Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ. καλούν όλους τους Διπλωματούχους και Πτυχιούχους Μηχανικούς του Δημοσίου στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (Πανεπιστημίου 37) στις 12:00.
Διεκδικούμε τη θεσμοθέτηση και επαναφορά του ειδικού επιδόματος των Μηχανικών από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ως αναγνώριση του έργου και των αυξημένων ευθυνών μας.
Η μαζική συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη.
ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ-ΠΟΜΗΤΕΔΥ

